E.ON SERVICII CLIENTI SRL

Értékelj:
4/5 (1) 4 | Total 2.77/5 (879)
0265 xxx xxx
0800 xxx xxx

0800 xxx xxx

Adresa: 540069, Târgu Mureș, b-dul Pandurilor, 42 Planificare rută

Cuvinte cheie: FURNIZARE GAZE,
Site web: www.eon-romania.ro
Email: [email protected]
Cod fiscal: 31601124

Comentarii

2023-10-28

Micu ALIN

La fel și la mine mi au mărit abonamentul la servici abuziv fac plângere la anpc



2023-08-24

petrovan reghjna

nu mai doresc prelungirea contractului E.ON ServExpress PRO



2023-08-10

Haseganu Ion Dan

Va rog sa-mi comunicați de ce apare lunar in factura e on sumă de 35 lei reprezentând contravaloarea abonament e on serv express pro deoarece eu nu am semnat nici un contract de genul acesta iar cand introduc în situl e on serv express codul client si codul de încasare apare informația fără contract.



2023-06-06 3

Bandi Istvan

Reziliere eon ServExpresPro



2023-05-22

bandi istvan

as dori sa renunt serv Expres PRO la pensiile pe care le avem nu ne convine pretul



2022-02-24

Vizi ioan

Buna ziua din luna noiembrie nu am mai venit factura la gaz și nu știm căt avem de platit



2022-02-03 1

Rita

Buna ziua. As dori niste informatii legat de ultima factura emisa , deoarece nu inteleg care a fost compensarea pe luna respectiva. In decembrie a fost calculat cu 2,15 lei iar ultima factura emisa a fost cu 2, 80 lei aproape. As dori sa stiu care este motivul pentru ca , consumul a fost de 223 kw pe luna . Mentionez ca a fost deja achitata suma respectiva de pe factura.



2022-01-25

Coman Tudorița

B seara. As dori sa renunţ la abonamentul de asistenta tehnica expres pro. Ce trebuie sa fac!? Multumesc



2022-01-25

Coman Tudorița

B. Seara as dori sa renunţ la abonamentul tehnic de 29 lei. Luna. Ce trebuie sa fac?



2022-01-18 1

DRINOVAN DOINA DORICA

AM PRIMIT INFORMATIA PRIVIND CONTRACTUL DE ASISTENTA TEHNICA E O N SERV EXPRESS ACASA EU NU MAI VREAU PRELUNGIREA CONTRACTULUI DEOARECE NU LOCUESC LA ACEASTA ADRESA DEOARECE LUCREZ IN ANGLIA DE 2 ANI SI NU MAI VIN ACASA REPEDE DEACEA VA ROG SA NU PRELUNGITI NICI UN CONTRACT DEOARECE SI CIND SA FACUT CELALANT AM FOST MINTITI CA CE BINE VA FI CU CONTRACT IN LOC DE 250 LEI AM PLATIT PESTE 400 LEI RUSINE SA LE FIE CIND NEAU MINTIT



2021-11-06

Alexa Florentina

Am un contract de asistentă tehnică E.ON în valoare de 25 lei lunar. Am primit o notificare care mărește preţul la 29 lei. vreau să știu dacă aţi adaugat și alte servicii la preţul de 29 lei.



2021-10-19

Pașca Georgeta

Nu am primit pana la data actuala 19 octombrie 2021 factura de plata pentru luna trecuta ,prin posta sau mail .



2021-09-25

Avrigean Violeta

in ultima factura estimarea este absurda!!!! nu consum 2021 kw in doi ani nu intr-o luna, consider ca este o gresala involuntara si va rog frumos sa o corectati !!! Va multumesc!!!



2021-08-17

Ajidancei Ana Maria

Bună dimineaţa am trimis indexul greșit în loc să-l trimis pe factura mea l-am trimis pe factura soacrei mele ce pot face ca mia venit de plata foarte mult



2021-06-07

Apostol Neculai

Nu am primit pana la data actuala 07 iunie 2021 factura de plata pentru luna trecuta ,prin posta caci asa am stabilit prin contract Telefonic nu am reusit sa iau legatura cu nimeni inclusiv cu serviciul cu clienti oras Vaslui .robotul nu da asemenea informati Dece nu rezolvati aceasta problema de a putea lua legatura telefonic cu cei in drept ...?O sa ma acuzati de intarziere la plata facturi.../ Astept unraspuns telefonic.../



2021-06-03

Morar Liviu

As dori sa aflu cand voi primi spre semnare contractul duo ,in urma solicitarii online , din 21 Mai 2021. In e-mailul primit de la eon se preciza termenul de



2021-05-26

Negrea Rodica

Bună seara, Sunt din orașul Hunedoara și sunt foarte îngrijorată pentru că nici pânî astăzi 26 mai nu am primit factura de gaz pentru luna aprilie 2021. Pe de altă parte politica dumneavoastră de a venii în sprijinul clienţilor care doresc să reânoiască contractul de furnizare a gazelor naturale consider că lasă de dorit deoarece de 2 luni nu reușesc să reânoiesc contractul . Nu găsesc un model de contract .



2021-05-25

Cornel Arseni

Vreau să confirm încheierea contractului. Ok,



2021-03-03

Boca Constanta

Vreau sa trec cu pretul ...cu piata reglementata..Am solicitat sa primesc factura scrisa, la energie,mins-a confirmat ca asa o primesc,dar este martie,am raportat curentul pe 8.02.,2021 dar nu am primit inca factura prin posta.Astept factura prin posta.Va multumesc.Si la robot tot imi spune ca am primit oferte,nu am promit nimica...doresc si oferta la curent.....Calculatorul meu nu prea functioneaza cum trebuie ....acuma functioneaza....acuma nu...de aceea doresc factura prin posta.



2021-02-25

Horváth Albert

Novembertől nem kaptam még számlát.A cis.gáztól jöttem vissza az e-on-hoz .Januárban megkaptam a postán keresztül az új eljárási szabályzatukat hallgatólagosan.Nem szeretném,hogy egy nagy összegû számlát kapjak egyszerre.Február közepén egy alkalmazottjukkal beszéltem telefonon és megígérte,hogy intézkedik...jelen pillanatig sem kaptam számlát.Kérem nézzenek utána és oldják meg problémámat.Köszönöm.



2021-02-23

Camelia Rotariu

Buna ziua! Ce trebuie sa fac pentru schimbarea titularului unui contract?



2021-02-23

Acasandrei

Buna ziua asi dori sa fac o revizie la instalaţia de gaze ,un nr de tel va rog



2021-02-19

Tereza

Sunt client eon având cod încasare 2100543712 și cod client 1000543712. Doresc un abonament cu electricitate și gaze pe o factură. In lume figurez cu doua conturi de înregistrare și sistemul nu recunoaște niciunul. Ce trebuie să fac ? Mulţumesc anticipat.



2021-02-18

Ilie Meiu

sint adm de la sc pensiunea paun srl ro 31148059 va rog trimite un electrician sa inlocuiasca capacul cutiei contorului deorece e matuit si pot citi indexul contorului pt al transmite la eon multumesc



2021-02-11

Alexa Georgian

Am contract Duo care a expirat și vreau să-l reînoiesc dar nu îmi dă voie să trec pe piaţa reglementată.Ce trebuie să fac.Vreau să rămân la același furnizor.



2021-02-08

Catrinari Florin

Bună seara. Sunt client eon și am deja de anul trecut din vară un contract de servicii eon duo. Acum sunt pe piaţa liberă? Trebuie să schimb contractul? Menţionez că vreau să fiu în continuare client eon. Vă mulţumesc anticipat.



2021-02-04

Gheorghe-Sorin Pisaltu

Cum pot să trec la E.ON Start Elrctric?



2021-02-03

vasile bruma

cum pot achita factura electronica daca nu am card cum se poate dezactiva factura electronica



2021-01-09

MANTALE CONSTANTIN

AMFACUT FERIFICAREA PERIODICA CU FIRMA DUMNEAVOASTRA SI MA FACTURAT DE DOUA ORI O DATA CAND A FACUT VERIFICAREA CU 150 SI MA PACALIT SA FAC UN CONTRACT SI AM MAI PLATIT DE DOUA ORI CATE 76 LEI SI TOT MAI VIN FACTURI IN CONTINUARE CU TOATE CA EU NU MAI LOCUESC LA ADRESA ACCEIA DE CATE ORI TREBUIE SA MAI PLATESC UN SERVICIU



2021-01-07

geta

BUNA SEARA!!! !AM O PROBLEMA IN LEGATURA CU CARDUL BANCAR....LA REALIZAREA PLATII PT FACTURA ENERGIE ELECTRICA MI SE SPUNE EROARE IN EXECUTAREA PLATII CU CARDUL...AM FOST LA BANCA EMISOARE A CARDULUI SI MI S-A SPUS CA EI NU VAD NICI O PROBLEMA CU CARDUL,DECI E IN REGULA....CUM MA PUTETI AJUTA SA SOLUTIONEZ PROBLEMA PLATII FACTURII CU CARDUL?? AM INCERCAT SA PLATESC DIN CONTUL EON MY LINE,CA DE OBICEI.....MULTUMESC!!!



2020-12-04

Rad

La cod incasare 2102130447 in data de 4 decembrie indexul de pe contor este 6084 iar indexul de pe ultima factura a fost 6222. Va rog sa-mi puneti lunar acelasi numar de metri cubi ca la cealalta garsoniera pentru ca nu pot plati asa sume mari. Astept raspuns pe aceasta adresa pentruca eu nu am internet. Multumesc!



2020-10-16

Bejenaru Minodora

Bună seara vă rog să mă ajutaţi cu resetarea parolei.Mulţumesc mult.



2020-09-09

Mihalea Niculai

Buna ziua, sunt Mihalea Niculai si ma adresez cu o intrebare:- am obtinut o finantare nerambursabila pentru racordarea unor echipamente de producere a energiei electrice (panouri fotovoltaice) la locul de consum existent si intabulat - cod client 1002532990 unde momentan nu locuieste nimeni. Avand vizavi un alt loc de consum - cod client 1002345152 - intabulat ulterior, unde locuiesc si am consumatori, doresc un raspuns daca legal se poate aproba transferul energiei electrice produse. Va multumesc frumos!



2020-08-07

radu mihai dimitriu

cu respect va rog sa imi transmiteti ca se poate ce trebuie sa fac ca sa imi sterg contul sotiei de pe siteul E-On My line pentru ca am vandut apartamentul si voind sa il sterg ma anunta ca am card de plata primit de la firma. Care sunt pasii de urmat ca sa pot sa ii las pe noii proprietari ca sa isi faca cont pe MY-Line. Va multumesc.



2020-06-26

titirig corneliu

bna ziua , va rog sa-mi spuneti ce acte si formulare tip (cerere) am nevoie pentru schimbare ,preluare contract in cazul in care persoana titulara a decedat, unde trebuie depuse sau trimise.va multumesc



2020-05-28

Krisan Catalina

Buna ziua. Am o centrala cumparata de la e-on pe rate si as vrea sa o platesc integral,imi puteti spune va rog cat am de plata? Cod client 1000272593



2020-05-25

Balazs György-Zoltan

Buna ziua . In ianuarie am primit factura de regularizare pana aici e ok. In Luna mai iar trebuia sa primesc factura de regularizare dar am primit de estimare, din ce cauza? Astept un raspuns.Va multumesc



2020-04-01

Caramidariu Ana Valentina

Nu am primit factura de Gaz de 3 luni și am plătit pe o Factura Fiscala văzând ca am codul de încasare pe el am rezut ca e ok. Şi um pot sa a-mi recuperez ba i sa a-mi pot plăti factura



2019-01-25

ANGHEL VASILE

Sunt din mun. Alexandria,jud.Teleorman.Sunt interesat de oferta dumneavoastra care prevede ca preturile raman fixe pe durata contractului(24 luni).Solicit sa-mi trimiteti un model contract cadru cu oferta dumneavoastra pe adresa de email.Mentionez ca locuiesc la apartament cu 3 camere,familia este compusa din doua persoane,folosim centrala de apartament cu caldura,apa calda si un aragaz.Totodata tin sa mentionez ca sunt pensionar.In prezent sunt client WIROM,solicit schimbarea furnizorului de gaz nefiind multumit de serviciile acestora.Va multumesc anticipat,astept raspunsul dumneavoastra.



2018-03-26

Dragomir Cristina Ionela

Ultima factura primita la adresa de consum Sibiu-Cisnadie Str. Ascanio Damian bl.1 sc A ap 14 pentru cod abonat 1003499816 are numarul 11200350264 / 29.12.2017 .Va rog sa-mi comunicati daca mai sunt si alte facturi emise pentru ca , fiind plecata din tara nu am acces usor si rapid la posta .Va multumesc .



2017-01-18

batigelo cerasela

buna eu cu familia suntem plecati din tara de 8 luni si de atunci imi tot vin facturi intre 40 si 290 ron.. intr-o luna imi vine factura 40 ron ,iar in luna urmatoare imi vine suma cu minus.luna aceasta am o factura de 290 ron .cu toate ca eu am anuntat la eon ca voi pleca din tara .as dori o lamurire in legatura cu facturile emise si cu bani platiti pe facturile anterioare ce sau intamplat cu bani incasati .ASTEPT un raspuns VA MULTUMESC



2015-02-07 1

paul iulian

poate ca factura pe care o primesc consumatorii casnici ar-fi bine sa se mentioneze pe langa data expirarii verificarii instalatiei sa fie trecut si ce verificare sau revizie trebuie facuta si din ce consta aceasta deorice operatorii care vin unii sustin ca trebuie facute 2 (doua) verificari la 2 ani si una la 10 ani



Hartă simplificată Hartă
Aceasta este afacerea Ta?
Prin revendicarea acestei afaceri, poți actualiza și controla informațiile companiei

Revendică afacerea
Ai văzut o eroare?
Ajută-ne să îmbunătățim listele noastre anunțându-ne neregula

Propune o modificare
Telefon
Weboldal
Térkép
Share
Start messenger chat